nwHair salon

Happy nwHair 2019. Wat kun je verwachten in de salon!

Waar ik vorig jaar januari nog hoopte ooit een salon te openen, is deze wens in oktober 2018 in vervulling gegaan. Deze stap was snel gemaakt toen na ruim 5 jaar de wens van mij en manlief op een kindje van ons samen in vervulling ging. De salon bevind zich in een pand waarin heel veel verschillende ondernemers gevestigd zitten en dat zorgt voor een leuke diversiteit aan mensen en soms een wachtrij op de gang voor het toilet:)

Het eerste deel van 2018 heb ik vooral lekker gewerkt en leuke trainingen gevolgd. En ook gegeven! Het tweede deel van 2018 was ik druk met klussen in de salon. Helaas moest ik toegeven aan de vermoeidheid die de zwangerschap met zich mee bracht. Iets minder trainingen gevolgd dan het eerste deel van het jaar. Daarnaast ben ik opzoek gegaan naar een collega, omdat met samenwerken je veel meer bereikt dan alleen. Ik zoek in een collega iemand die net als ik zo gezond mogelijk, mooie haren wil maken.

Eind 2018 ben ik de veranderingen die de salon met zich mee heeft gebracht gaan bekijken en berekenen. Wat ervoor heeft gezorgd dat we de tarieven moeten aanpassen. De overheid heeft besloten dan het lage btw- tarief van 6% naar 9% is veranderd, deze is uiteraard mee berekend in het nieuwe tarief.

Daarnaast krijgen de klanten nu koffie/thee van de salon. Wij hebben voor Peeze als leverancier gekozen omdat deze biologisch geteeld worden en in de groencontainer mogen omdat zelfs de cups biologisch afbreekbaar zijn. En uiteraard is de koffie lekker 😉

Nog een grote verandering voor nwLooks als salon is dat we nu moeten haren, handdoeken wassen, afwassen, verzekeringen voor een pand nodig hebben. Ook moeten we zorgen voor een veilige werkplek, denk hierbij aan goede pompstoelen, fietskrukjes en veilige opbergplekken. Dit heeft inclusief de btw verhoging gezorgd voor een kleine verhoging van de prijzen.

Toen we nog aan huis werkten beloonde wij de klant als ze samen kwamen met een korting omdat dat er minder reistijd was. Deze 10% kortingsactie behouden wij zodat het intersant is om samen te komen naar de salon, wij een vollere agenda en jij de gezelligheid met je vrienden of familie in de zaak!

 

In de zomer van 2018 kwam de viva400 voor het zoveelste jaar op rij voorbij in mijn facebook-tijdlijn. Ik heb me aangemeld voor deze award omdat ik vind dat veel mensen niet weten dat je met ecologische producten hetzelfde of misschien wel betere kwaliteit bereikt dan met chemische rotzooi!

Mijn doel was meer bekendheid te geven aan; gezonder werken voor mens, milieu en dier.

Ik werd inderdaad genomineerd voor deze award WHOHOE! Dit zorgde voor leuke publiciteit en een interview met de Gelderlander! De award heb ik helaas niet gewonnen, maar als je zag welke andere ondernemende vrouwen er genomineerd waren en welke missies deze mensen hadden, kon ik ook niet verwachten dat ik de award zou binnen slepen. In mijn categorie heeft een dame gewonnen die een app heeft ontwikkeld voor oudere mensen die zich eenzaam voelen.

Mijn doel meer mensen bewust te laten worden van wat ze gebruiken in hun leven aan producten die betrekking hebben op haar en hoofdhuidverzorging heb ik bereikt! En ik hoop deze boodschap in 2019 nog veel meer door te kunnen vertellen!

Op de agenda van 2019 staan weer te leuke trainingen met het Spectrum, ga ik me verder verdiepen in de kleuringen van O&M. Dit omdat ik zo de garantie kan bieden de beste kwaliteit te leveren. Halverwege maart ga ik met zwangerschapsverlof. Eind juli zal ik weer aan de slag gaan om de tweede helft van 2019 er weer optimaal voor alle klanten te zijn.

In mijn verlof zullen collega’s mijn werk overnemen zodat jij gegarandeerd mooi haar hebt. In het najaar van 2019 ga ik een cursus volgen over hoofdhuid problemen om betere diagnoses te kunnen stellen en jou als klant nog beter te kunnen voorlichten over welke behandelingen geschikt zijn om uit te voeren.

Daarnaast kan ik doordat ik geen reistijd meer heb meer klanten kwijt in de agenda. Om meer mensen in de salon te krijgen wil ik jou als klant vragen mij het helpen. Doormiddel van een review te schrijven. Deze reviews ga ik op de website plaatsen, zodat meer mensen nwLooks kunnen vinden. Kortom wil jij als klant mij helpen? Stuur een review naar kim@nwlooks.nl en beoordeel nwLooks de salon! Iedere klant die ons hierbij helpt krijgt 25 greenpoints in het account erbij!

Graag vraag ik je of je mij een review wil mailen zodat de website geupdate kan worden! En uiteraard zie ik je nog liever snel in de salon voor een behandeling!

Happy nwLooks