Retourneren

We zouden heel graag willen dat al onze producten voldoen aan je verwachtingen, maar dat is helaas onmogelijk. Soms valt het artikel ‘live’ gewoon tegen. Retourneren hoort nu eenmaal bij shoppen. Wij respecteren je besluit en hopen dat we je met een ander artikel wel blij (hebben) kunnen maken.

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten zeker kunnen zijn dat de producten nieuw zijn wanneer deze geleverd worden. Om producten te retourneren zijn een aantal voorwaarden verbonden welke je in onze Retour- en Annuleervoorwaarden terug kunt lezen. Verder vragen wij om zorgvuldig met onze producten om te gaan, de verpakking niet te beschadigen en ongeopend te laten.

Alvorens je een product aan ons terugstuurt zul je aanspraak moeten maken op het herroepingsrecht door het daarvoor ontworpen formulier in te vullen; dit hebben wij zo ver als mogelijk vereenvoudigd en gedigitaliseerd. Het ‘aanmelden’ van een retour gaat super simpel en gebeurd in enkele stappen:

  • Druk in jouw besteloverzicht op de knop ‘Retourneren‘.
    Geen knop? Dan is jouw bestelling nog niet verzonden óf de retour termijn is verstreken.
  • Selecteer de producten die je terug zal sturen.
  • Meer dan één exemplaar ontvangen? Geef dan ook aan hoeveel stuks je van het product terugstuurt.
  • Geef de reden van retourneren op.
  • Bevestig jouw retour door op ‘Retour aanmelden‘ te drukken.

De retour kun je in dezelfde verpakking als waarin je deze ontving aan ons terugsturen. Frankering is voor eigen rekening. Wij hebben goede ervaring met DPD, via Pakkettenversturen.nl kun je jouw pakket het voordeligste versturen.

Het adres waar je de retourzending aan moet adresseren is:

nwLooks
Gaasterlandstraat 4
6835KH Arnhem

Nederland